Recomand

Elena Basescu ataca urmaritorii pe Twitter


Atacul Elenei Basescu impotriva lui Marcel Pavel pe Twitter pentru gresirea imnului, i-a adus pe reteaua de socializare multe critici. Aceasta nu ramane indiferenta la criticile urmaritorilor sai si raspunde "Sunt asa dezamagita cand constat cate greseli gramaticale fac cei care incearca fara "succesuri" sa ma ironizeze...".

Apropo de greselile gramaticale mezina presedintelui Traian Basescu spunea la o emisiune tv : "Si eu sunt o intelectuala, indiferent de ce au afirmat unii din PD-L, pentru ca am o facultate, am un master si voi face si doctoratul, si chiar daca am facut si eu simple greseli gramaticale, asta nu era un motiv ca unii din PD-L sa ma marginalizeze si sa imi refuze locul de a fi alaturi de ei pe lista"

0 comentarii

Trimiteți un comentariu